Postup nákupu pro maloodběratele:

Pokud jste si vybrali titul z naší produkce a máte zájem objednat si ho, vyplňte a odešlete objednávkový formulář, který je umístěn na těchto www stránkách. Na Vaši e-mailovou adresu Vám bude doručeno potvrzení přijetí objednávky.  Objednané publikace Vám budou doručeny poštou do 10 dnů. 
K ceně publikace zaslané na dobírku bude připočteno poštovné 110,- Kč. Balné neúčtujeme.
Při odběru zboží na fakturu připočteme poštovné 60,- Kč. Balné neúčtujeme.
Zboží je možno zakoupit i osobně přímo v nakladatelství, ale v zájmu toho, abyste nevážili své kroky zbytečně, je lépe dopředu si e-mailem domluvit termín předání. V případě, že odeberete najednou více než 20 ks od jednoho titulu, nabízíme Vám množstevní slevu až 30 % z maloobchodní ceny. Pokud splňujete tuto podmínku a máte zájem o poskytnutí množstevní slevy, kontaktujte nás e-mailem či poštou.

Postup nákupu pro velkoobchod:

Máte-li zájem nabízet ve svém knihkupectví publikace z naší produkce, informujete nás o svém záměru poštou či e-mailem. Před první objednávkou je třeba poslat nám kopii živnostenského listu. Objednávku můžete učinit opět poštou či e-mailem. Knihy posíláme poštou, přičemž knihkupcům neúčtujeme poštovné ani balné. Lhůta pro dodání je 10 dnů. Při odběru zboží přímo v nakladatelství je třeba se dopředu e-mailem domluvit na termínu. Co se týká cen publikací, velkoobchodní ceny máme pevně stanoveny. Maloobchodní ceny si knihkupci mohou nastavit podle svých potřeb. Knihkupcům poskytujeme rabat cca 20–30 % (u starších titulů 20, u novějších 30). Rádi Vám zodpovíme veškeré Vaše do­ta­zy týkající se podmínek spolupráce.

Reklamační řád nakladatelství Paido:

  • Záruční doba činí 24 měsíců ode dne převzetí zboží zákazníkem.
  • Kupující podá reklamaci jedním z uvedených způsobů:
  • E-mailem
    Zasláním e-mailu na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • Poštou
    Zasláním reklamace na adresu: Nakladatelství Paido, Srbská 35, 612 00 Brno
  • Každá reklamace musí obsahovat popis zjištěných závad.
  • Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.
  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději
    do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.